Inleveren van uw apparaat

Wij bieden u 3 mogelijkheden aan: • Wij kunnen uw toestel ophalen en terugbrengen tegen een toeslag van € 15,00 | • Wij kunnen uw toestel bij u op locatie laten repareren | • U kunt uw toestel opsturen per post
Als u ervoor kiest om uw toestel op te sturen adviseren wij u om uw toestel goed te verpakken en aangetekend op te sturen via Post NL. Bij aangetekende verzending is de inhoud van uw pakket tot maximaal 500 euro verzekerd tegen verlies of beschadiging. Stuur met de verpakking ook een beschrijving van de klachten en uw personalia gegevens mee. Neem voordat u uw toestel opstuurt altijd even contact met ons op.
Wij halen en brengen uw toestel binnen een straal van 20 km gerekend vanaf de centrum in Breda. Het ophalen en terugbrengen van uw toestel kost € 15,00.

Reparatie

Wij streven er naar om uw toestel zo snel mogelijk te repareren. Een reparatie duurt gemiddeld 45 minuten, het kan echter voorkomen dat het drukker is dan normaal, waardoor de reparatietijd iets kan uitlopen. Vraag onze reparateur naar de actuele wachttijd door contact met ons op te nemen.
Wij bieden u 12 maanden garantie op de reparatie en het gerepareerde onderdeel, uitzondering hierop zijn de moederbord reparaties. Uitgesloten zijn de gevolgschades die zijn ontstaan na het laten vallen, barsten of met vocht in aanraking brengen van uw toestel. Garantie is enkel van toepassing op het naar behoren functioneren van het onderdeel onder niet bijzondere omstandigheden. Schades die zijn ontstaan na verkeerd gebruik van het apparaat en accessoires vallen tevens buiten de garantie. Indien u problemen ondervindt na een reparatie kunt u contact met ons opnemen. Om van de garantie gebruik te kunnen maken dient u wel de factuur van de reparatie aan te kunnen tonen.
Wij bieden u een No Cure No Pay garantie aan, dat houdt in dat als u na ons onderzoek de reparatiekosten te hoog vindt, u uw toestel kosteloos retour krijgt. U krijgt altijd van te voren de totale kosten van de reparatie te horen, zodat u achteraf nooit voor verrassingen komt te staan. Enige uitzondering hierop is onze waterschade herstel en onze moederbord reparatie.
Het komt geregeld voor dat de oorzaak van het niet functioneren van uw apparaat aan het moederbord ligt. In sommige gevallen is dan het moederbord door onze deskundigen te herstellen. Hiervoor vragen wij echter wel een reparatietijd van 5 werkdagen. Er kleven wel risico’s aan een moederbord reparatie! Het kan voorkomen dat uw toestel tijdens de reparatie van het moederbord compleet beschadigd raakt omdat wij met erg hoge temperaturen moeten werken. Deze risico dient u wel te aanvaarden voordat wij aan uw moederbord reparatie kunnen beginnen. Mede hierdoor wordt deze reparatie vaak als laatste redmiddel ingezet. Wanneer het ons niet lukt om het moederbord van uw toestel te herstellen betaalt u echter wel € 38,00 voor de gedane werkzaamheden.

Overig

Als u te maken heeft met vochtschade, schakel uw toestel meteen uit. Sluit uw toestel absoluut niet aan op de oplader. Om het vocht te onttrekken adviseren wij u om uw toestel in ongekookte rijst te leggen en uw toestel zo snel mogelijk bij ons aan te bieden ter reparatie. Hierna zullen wij een onderzoek doen en de mogelijkheden voor reparatie met u bespreken. Zolang een toestel met vochtschade niet chemisch wordt gereinigd, kunt u in de toekomst alsnog schade ondervinden door het roesten van componenten.
Uw data wordt opgeslagen op het moederbord van uw toestel, zolang wij deze niet hoeven te vervangen zult u uw data in het algemeen niet verliezen. U kunt direct na de reparatie weer gebruik maken van uw toestel. Echter adviseren wij wel om een back-up van uw toestel te maken alvorens het aanbieden ter reparatie.
Wij gaan vertrouwelijk met uw persoonsgegevens om. Deze worden nooit aan derden verstrekt.
Wanneer wij een toestel voor reparatie aannemen waarop een code voor het ontgrendelen zit, zijn wij wel genoodzaakt om deze op te nemen zodat wij alle functies uitvoerig kunnen testen tijdens het repareren. Helaas zijn hedendaagse toestellen niet te testen op functioneren alvorens deze wordt ontgrendeld.
U kunt bij ons contant afrekenen of per bank overmaken middels een betaalverzoek.
Staat uw vraag er niet tussen? Mail uw vraag naar info@cellphonefix.nl of neem telefonisch contact op via: 06 13 66 46 68.