Inleveren van uw apparaat

Wij bieden u 3 mogelijkheden aan: • U kunt uw toestel inleveren in onze shop | • U kunt uw toestel opsturen per post | • Wij kunnen uw toestel ophalen en terug brengen
Als u ervoor kiest om uw toestel op te sturen adviseren wij u om uw toestel goed te verpakken en aangetekend op te sturen via Post NL. Bij aangetekende verzending is de inhoud van uw pakket tot maximaal 500 euro verzekerd tegen verlies of beschadiging. Neem voordat u uw toestel verstuurd altijd even contact met ons op.
Wij halen en brengen uw toestel op binnen een straal van 20 km gerekend vanaf onze winkel in Breda. Het ophalen en terug brengen van uw toestel is kosteloos!
U kunt uw toestel tijdens onze openingstijden ter reparatie aanbieden in onze winkel. Bekijk onze actuele openingstijden op de contact pagina.
Ja, dat is mogelijk. U kunt tijdens onze openingstijden ten alle tijden langskomen in onze winkel op Brabantplein 34 in Breda. Wanneer u er zeker van wilt zijn dat wij uw reparatie uitvoeren terwijl u wacht, adviseren wij u om van te voren een afspraak te maken op onze website, in verband met eventuele drukte. Klik bovenaan de website op de groene knop "MAAK EEN AFSPRAAK" om een afspraak in te plannen.

Reparatie

Wij streven er naar om uw toestel zo snel mogelijk te repareren. Een reparatie duurt gemiddeld 30 minuten, het kan echter voorkomen dat het drukker is dan normaal, waardoor de reparatie tijd iets kan uitlopen. Vraag in onze winkel naar de actuele wachttijd of maak van te voren een afspraak door te klikken op de groene knop "MAAK EEN AFSPRAAK" bovenaan de website.
Uiteraard! Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat het erg druk is en wij u niet meteen kunnen helpen. U kunt uw toestel dan bij ons achterlaten of meteen in de winkel een afspraak in plannen. Wij adviseren u dan ook om van te voren een afspraak in te plannen.
Wij bieden u 6 maanden garantie op de reparatie en het gerepareerde onderdeel. Indien u problemen ondervindt na een reparatie kunt u contact met ons opnemen. Om van de garantie gebruik te kunnen maken dient u wel de factuur van de reparatie aan te kunnen tonen.
Als uw elektronische apparaten verzekerd zijn via uw inboedelverzekering, dan kunt u in de meeste gevallen de factuur van uw reparatie indienen bij uw verzekeringsmaatschappij. Neem hiervoor altijd contact op met uw verzekeringsmaatschappij.
Wij bieden u een No Cure No Pay garantie aan, dat houdt in dat als u na ons onderzoek de reparatiekosten te hoog vindt, u uw toestel kosteloos retour krijgt. U krijgt altijd van te voren de totale kosten van de reparatie te horen, zodat u achteraf nooit voor verrassingen komt te staan.

Overig

Als u te maken te heeft met waterschade, schakel uw toestel meteen uit! om het vocht te onttrekken adviseren wij u om uw toestel in ongekookte rijst te leggen en uw toestel zo snel mogelijk bij ons langs te brengen. Hierna zullen wij een onderzoek doen en de mogelijkheden voor reparatie met u bespreken.
Uw data wordt opgeslagen op het moederbord van uw toestel, zolang wij deze niet hoeven te vervangen zult u uw data niet verliezen. U kunt direct na de reparatie weer gebruik maken van uw toestel.
Wij gaan vertrouwelijk met uw persoonsgegevens om. Deze worden nooit aan derden verstrekt.
U kunt bij ons in de winkel en op locatie pinnen of contant afrekenen. Wij accepteren helaas geen creditcard betalingen.
U kunt bij ons gratis direct naast de winkel of omliggende parkeerplaatsen parkeren.
Staat uw vraag er niet tussen? mail uw vraag naar info@cellphonefix.nl of neem telefonisch contact op via: 0765322977

Leen toestel

Als de reparatie aan uw toestel langer dan 1 dag in beslag neemt, dan ontvangt u van ons kosteloos een leentoestel voor de duur van de reparatie.
U betaalt geen huur of andere kosten voor het leentoestel. U kunt gratis gebruikmaken van het leentoestel zolang de reparatie duurt.
Wij proberen u hetzelfde toestel mee te geven als uw eigen smartphone, als deze niet aanwezig is, ontvangt u een soortgelijk toestel.
U bent vrij om al uw gegevens op dit toestel te installeren of te herstellen. Nadat u het leentoestel weer inlevert, worden alle gegevens van het leentoestel verwijderd.
U ontvangt altijd een goed werkend leentoestel mee. Mocht er onverhoopt toch wat mee aan de hand zijn, dan dient u direct contact met ons op te nemen en eventueel terug te komen naar onze winkel.
Zodra wij uw toestel hebben gerepareerd dient u diezelfde dag uw leentoestel in te leveren. Mocht dit absoluut niet uitkomen of bent u verhinderd, laat dit ons dan altijd van te voren weten door te bellen naar: 076 53 22 977